Dlouhodobý záměr vzdělávací a vědecké, výzkumné, vývojové a inovační, umělecké a další tvůrčí činnosti Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně na období 2016-2020.
Prioritní cíl 8 – Externí a interní komunikace univerzity
Cíl 6 – Aktivně šířit nové poznatky, výsledky vědecko-výzkumné činnosti a příklady dobré praxe směrem k veřejnosti a naplňovat tak poslání univerzity.
Cíl 7 – Popularizovat výsledky vědy a výzkumu směrem k veřejnosti, zejména budoucím zájemcům o studium a vědeckou činnost UTB.
Plán realizace Strategického záměru vzdělávací a tvůrčí činnosti Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně pro rok 2019
Cíl 6 – Aktivně šířit nové poznatky, výsledky vědecko-výzkumné činnosti a příklady dobré praxe směrem k veřejnosti a naplňovat tak poslání univerzity.
Cíl 7 – Popularizovat výsledky vědy a výzkumu směrem k veřejnosti, zejména budoucím zájemcům o studium a vědeckou činnost UTB.
Popularizace výsledků VaV jako cesta k posílení postavení UNI/CPS, které je nositelem intelektuálního, technologického, kulturního i ekonomického potenciálu pro rozvoj společnosti.
Profesní odpovědnost, šíření a využívání výsledků, veřejný závazek, nepřetržitý profesní rozvoj, kreativita, efektivita.
UNI/CPS využívá v oblasti popularizace VaV marketingových aktivit pro posílení své image u vybraných cílových skupin.
A/ Organizace práce (materiálně technické podmínky)
B/ Kvalifikace (znalosti, dovednosti, osobnostní předpoklady)
C/ Motivace (Finanční a nefinanční stimuly)
Strategie v oblasti nastavení a rozvoje popularizace výzkumu a vývoje